Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KNAS

Fick nyss reda på av en kompis att en man tog livet av sig i morse. Visst jag kände honom inte men visste vem han var, för han körde min buss ibland när jag åkte till gullspång och jämt när man mötte honom han var så glad. Det är fucked up, men fan vad chockad jag blev.. När man såg honom så man kunde aldrig tro att han mår dåligt, men det visade sig i slut ända. :/ R.I.P !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P