Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MIN KÄRLEK.

Detta är min kärlek, mina föräldrar.. Skulle aldrig klara mig utan dom. Det är ni som gör mig hel, Det är ni som har tagit hand om mig. Jag kommer aldrig kunna älska någon så mycket som jag älskar er. De vackraste människorna på jorden. När ni läser detta så vill jag att du ska veta att jag älskar er och  min sydter. Ni betyder allt för mig...Familjen kommer före allt. JAG ÄLSKAR DIG ER! ♥ ♥ ♥ Även fast ni inte läser detta så kommer ni få reda på detta för det finns alltid någon som snokar och sedan berättar för er, mitt allt !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P