Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MIN KVÄLL MED VÄRLDENS BÄSTA VÄN

Varit med Sarahy typ hela dagen, har tvättat och städat bilen, som jag seda fick pengar för till i morgon. Ska till Göteborg. Sen var jag och mitt hjärta ute och hade så jäkla roligt. Köpte glass och så, sen blev det lite race till Älgarås där jag skulle hämta fritidskort som jag ska låna av världens bästa Johanna. :love: :D Sedan fortsatte min och Sarahys kväll, den var cp, hon gillar lahme ! :D Hahaha här får ni se lite bilder på våran fina kväll ihop. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P