Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MINNS NI?

Minns ni att jag pratade om att jag hade sexturism som mitt projektarbete, asså sexhandel? Ah men iaf, kollade i tidningen som var från söndagen och där så jag en rubrik "Männen och kvinnorna som säljer ungas kroppar" & ja det är i Sverige, helt sjukt. Unga blir  sålda som sexslavar, dom lurade även in unga kvinnor från Estland och många 14-15 åriga tjejer blev utsatta. :s Att detta ens pågår förstår jag mig inte på, det händer så jävla mycket skit i Sverige nu. Är vi på väg att bli som USA? Eller vad händer? Detta är så sjukt som det bara kan bli..

Här har vi även en 24 årig kille från Örebro som kallats för Sveriges värsta våldtäktsman, han åtalas för 15 våldtäkter/övergrep på tjejer i Örebro. Det finns även fler och nu ska han kanske få 14 års fängelse.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: jossan

USHHH det är ju hämskt!!

2011-04-19 @ 16:05:28
URL: http://jossiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P