Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ÖKAR !

Gick in på blogkeen för att kolla hur många som varit inne på min blogg igår och då visade det sig 175, :) Blev mega glad, därför min statistik ökat på bloggstatistiken också, märkt det, och jag blir ju så himla glad när jag ser sånt här. Hoppas det håller på och ökar mer och mer. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P