Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SVAR PÅ TAL.

 

 

 

 

 

 

 

 

Har fått denna fråga många gånger, vart jag har gjort min header. Då kan jag svara såhär, det är inte jag som gjort den utan jag fick hjälp och jag vet att den är gjord i photoshop.. & även jag ska lära mig göra designer och sedan försöka hjälpa andra för jag själv har velat ha hjälp och jag vet hur svårt det är och nästan ingen vill göra en design gratis, men så fort jag lärt mig så ska jag göra gratis design, kan ta lång tid men bättre så det blir snyggare. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej. Alltså ... Det var min kompis som gjorde den. Jag är inte ens medlem på bloggsvar så jag kan inte skicka en inbjudan. tror jag.

Fast jag ska göra vad jag kan.



Ha det bra !

2011-04-06 @ 18:12:14
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P