Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TÄVLING

Jag är med och deltar om att vinna en väska hos Alexandra. Bloggen är super, och det har mycket roliga tävlingar, som jag nu även deltar i. Kolla vilken super snygg väska, detta skulle man gilla att få. :)  Vill du också vara med, klicka här isf.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: olivia

dom är sjukt braa :D

hur mår du`?

2011-04-24 @ 17:15:02
URL: http://oliviawaldhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P