Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIDSINSTÄLLT INLÄGG

Nu tar jag ett inlägg som är tidsinställt, och förmodligen är jag framme i Göteborg nu. Håller även tummarna för fint väder hela dagen, ikväll ska vi på just move it och imorgon blir det att åka jättetidigt till skolan. Fyfasen, hoppas man inte är för trött bara. Men men, vi hörs senare kanske.. Puss :)
Dino Merlin, 22/4-2011 ! ♥ sötnoos !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P