Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VÄDRET = LOVELY

Jag älskar vädret, det har varit så himla fint och skönt.
Verkligen vårkänslor!
Hoppas bara vädret är lika fint idag, skulle inte sitta helt fel. :)
& det värsta av allt som kan hända nu är att snön faller vilket INTE skulle förvåna mig.
Det är ju Sverige vi pratar om, där kan ju fasen allt hända...
Vill verkligen ha sommar så jag kan bli brun, är rätt brun på bilden och saknar färgen.
Eller vad säger ni?
Glöm inte blogsvaren, ställ gärna lite frågor. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Nej de är lugnt, överdrev lite. Det är 10000 gånger värre med folk som snor hela inlägg och designer, så det gör inget. :)

Men skriv gärna att de är från mig :)



kram

2011-04-11 @ 09:56:36
URL: http://sofiakarlberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P