Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VINDRUVOR MUMS

Sitter här nu och äter goda vindruvor jag köpt, är ensam hemma för pappa är och fiskar. Kan säga att vädert är helt otroligt, varit fint väldigt länge nu, det börjar bli sommar känns det som. :) Hörs mer sen, puss puss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Johanna

gottigott:)

2011-04-24 @ 18:57:45
URL: http://asiwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P