Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





3 ÅR ♥

Idag har jag haft min kära blogg i tre hela år ! Helt otroligt att jag lyckats ha kvar den och inte lagt ner att blogga. ♥ Men som sagt jag har ju haft bloggpauser och ibland har jag varit riktigt usel på att blogga och inte haft något intressant och så är det med alla bloggare en viss period. Men jag har klarat av och fortsatt för detta är verkligenn min hobby. :) Det är väldigt roligt att se hur bloggen har ändrats, jag tycker den har förbättrats jättemycket för om man tänker när jag startade så hade jag tråkig design, tråkiga inlägg och inga läsare och inga kommentarer, så det är roligt att se hur man förbättrats själv som bloggare med sina inlägg, sättet man skriver på och hur fler och fler lockas till bloggen.. Jag ska fortsätta ett tag till! :) I ♥ MY BLOG!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P