Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MEEENS BLÄÄÄ

Nu har jag fått min mens igen :( vilket innebär att jag ska börja med p-piller igen, eftersom min mens krånglar en hel del så ska jag börja med detta igen för att det hjälper verkligen att få mensen stabil eller hur man nu ska säga.. & ja min mamma vet att jag har p-piller så få inte sån tanke "vet henne mamma" lala.. Hon vet! Jag hatar mens, får sån jävla mensvärk så jag knappt kan röra mig usch, hatar när det gör så ont. :( Men men, ska städa mitt rum nu ser ut som bombnedslag! xoxo

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: SOFIA ANDERSSON

Hur snackade du med din mamma om p-piller? Asså jag vågar inte, hon kommer tro att jag ligger runt som en jävla idiot...jag vill ju ha dom för mensen;//

2011-08-27 @ 11:50:27
URL: http://alsolian.blogg.se/
Postat av: SOFIA ANDERSSON

så du slipper inte mens med hjälp av p-pillerna? Jag testade sånnadär cyklo-f som ska göra att den minskar men det hälpte ingenting...min mens kommer liksom ALLTID vid fel tillfällen...alltid när man ska iväg sådär o ha kul över helgen..när man ska resa till någon kompis som bor längre up osv...på alla festivaler o alla semestrar..jag vill bara slippa den men jag har ingen speciellt bra relation till min mamma så jag vet inte hur jag ska säga det..jag berättade inte ens för henne när jag fick min mens o.O

2011-08-27 @ 13:34:58
URL: http://alsolian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P