Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MIN DROG


Japp ni ser rätt, smycken! & massa smycken, jag älskar smycken kan leva på det.. Helt sjukt att man kan va så beroende av smycken men helt ärligt det är som en drog, måste ha mer och mer. & det ska jag köpa idag för jag ska till stan en sväng så då ska jag köpa smycken om jag hittar något snyggt! :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P