Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NEXT: DUSCHA

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan iväg och hämta ett paket jag fått på ica, vet inte vad det är så det ska bli spänande.. Idag ska jag bara ta det lungt det är ju som sagt skiiit tråkigt väder.. Bläääh. :( Ska även pyssla lite i rummet och fixa syrrans födelsedagspresent! :) Fyller som sagt år snart, och det gör jag med! :D

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sandra

Taackar! :)

Btw, fin blogg !:)

2011-08-20 @ 12:11:24
URL: http://sandruuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P