Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NU SKA NI FÅ VETA LITE MER

1 - tio saker du inte visste om mig.
2 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
3 – tre saker jag gillar & 3 saker jag ogillar med mig själv.
4 – fyra saker jag stör mig på.
5 – fem saker jag är beroende av.
6 – sex saker jag måste göra i mitt liv.
7 - typ av killar jag faller för.
8 – det här oroar jag mig för.
9 – fem saker jag ofta funderar på.
10 – mina djur. 
11 – en låt som får mig att gråta.
12 – mina rädslor.
13 – detta finns i min väska.
14 – fem platser jag vill åka till.
15 – såhär sminkar jag mig.
16 – min tro.
17 – min favoritlåt.
18 – en bild på mig som liten.
19 – tre saker som får mig att gråta.
20 – vad jag skulle göra om jag vann en miljon.
21 – en ett år gammal bild på mig.
22 – det här åt jag idag.
23 – mina favoritartister.
24 – detta vill jag att mina barn ska heta.
25 – min bästa vän.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P