Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PLUGGAR

Sitter och pluggar matte, fyfan vad svårt det är.. Jag får fram rätt svar, iaf fast det är såna där småfel som blir cp vilken av svaren som ska komma först och fall det ska vara minustecken framför eller inte Sjukt svårt.. :( Har några uppgifter kvar sen har jag gjort min läxa. Snart kommer mamma hem, hon har varit & opererat sig. :(

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Länkar dig nu ! :)

2011-08-30 @ 15:58:08
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: isabell

sv: tack så mycket sötnos! hoppas det gick bra med din mamma! :)

2011-08-30 @ 16:49:46
URL: http://izabellut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P