Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TJENA MORS

Vaknade nyss, så nu ska jag fixa mig och sedan kommer Anita och hämtar mig så drar jag och hon tsm till skolan Bra att man känner någon, :) Ska bli spännande och se hur det kommer gå nu när jag har lite svårare ämnen än förut. Men men, ska iaf kämpa som tusan. Hörs senare, puss!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Erica Nylund

någon har roat sig med att tagit bort min blogg ( http://ceciiliasvardag.blogg.se ) så checka gärna in min nya blogg!

Ganska tråkig just nu, men håller på & fixar den för fullt.

kram!

2011-08-23 @ 14:26:57
URL: http://eriicanylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P