Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





UNDERBART

Cyklade precis till ica och köpte fler såna här korsords grej med olika knep & knåp i. Jag tycker det är super kul att sitta med sånt, speciellt sökord. :D Kan sida 24/7 med det, och jag kan inte sluta förän jag är klar med det jag börjat. Hahaha och ja jag har den lättaste, dom andra är försvåra. :D Men men nu ska jag fortsätta, hörs sen! :) xoxo

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: melissa h

haha du kommer säkert sitta med det där när jag är bredvid också! ;)

btw, ska du vara hemma i helgen? :D

2011-08-10 @ 20:28:10
URL: http://meelli.devote.se
Postat av: melissa h

SV: yes det ska jag, om vi kunde träffas om du inte hade annat för dig! :D

2011-08-10 @ 23:39:50
URL: http://meelli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P