Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





YOU MAKE MA STAY LONGER

Jag ÄLSKAR verkligen när man kommer in på bloggen och ser detta! :) Mycket kommentarer, det är så underbart roligt så det inte är sant. Har ju sagt att jag inte ska kolla på statistiken och det gör jag inte, jag bloggar för min egen skull och det är jättekul, men det är ju så mycket roligare när andra gillar det och när dom kommenterar så mycket. Stooor kärlek till er alla!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: MemeliaN - elva årig bloggare!

Sv:

Jaa :/

2011-08-08 @ 14:00:30
URL: http://memelian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P