Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DR.LÖÖÖVE SVARAR:

Hej "anonym". Om du verkligen vill ha han och om han är så underbar så tycker jag du ska träffa honom först, du kan inte va tsm med en kille som du inte träffat det funkar inte, för det finns ju andra tjejer han kanske träffar då. Så ta och träffa honom, sen får ni se hur det funkar. Han kanske inte ens är den du tror man vet aldrig, men va försiktig bara och ta med en kompis första gången du träffar han.
Hoppas detta hjälpte lite och att du förstår vad jag menar med att du ska ta med en kompis när du träffar honom.
Kram!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P