Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAGENS FRÅGA?

Om du kunde skulle du då ge bort halva din frukost/lunch/middag till ett barn i Afrika?
» Jag skulle ge bort utan tvekan till och med hela måltiden, dom behöver verkligen det för det är så många som svälter ihjäl där. Dom behöver hjälp av oss som har lite mer.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Vilma

jag skulle ge bort.för jag gillar inte när barn svälter och alla ska få ha lika bra som alla andra

2011-02-13 @ 18:31:23
Postat av: evelina

ja verkligen! skulle ge bort hela måltider till barnen

2011-02-13 @ 18:41:26
URL: http://evelinamoniqe.devote.se/
Postat av: alisa

ja det skulle jag verkligen! skulle ge bort hela också om ja kunde. :)

2011-02-13 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P