Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FÄRGAR HÅRET.

Sitter nu och äter mitt äpple och har håfärgen i, det blir mörkbrunt (?) tror jag ingen aning vad det blir, hoppas bara inte svart.. Idag har jag städat hela övervåningen, tog en jäkla tid. Ikväll blir det att spela bingo igen. :D Wihooooo.. Skiter i om jag vinner eller inte nu gör jag detta bara för skojskull.. :) Hörs senare, puss puss.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: your lvoe

Alltså det känns som du byter kille 24/7!

äkta fjortis typ! men gillar din blogg när du byter kille hela tiden..för då får man se hur kär du är vajre gång :D go for it

2011-02-27 @ 16:12:42
Postat av: karolin

så jävla fin är du!

2011-02-27 @ 16:28:43
URL: http://karoliiins.blogg.se/
Postat av: karolin

asso vafan vill hon som kommenterar över mina kommentarer elr? bara för hon inte vågar stå för vem hon är och bara för hon aldrig får nåra killar ;) skit i henne, du är bäst & din blogg ägeeer

2011-02-27 @ 16:30:01
URL: http://karoliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P