Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





I ♥ RINGAR!

Jag älskar ju som sagt smycket, speciellt ringar. Detta är mina ringar inte så många sen har jag tre st på fingrarna som jg aldrig tar av mig och en guldring som jag fick av morfar när jag var liten men vet ej vart den är. :( Har nog lagt den i mammas & pappas rum. :) Kommer köpa många fler för ringar är så snyggt ! :D

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Elias!

Den med döskalle är inte det laila bagges ring :)?

2011-02-18 @ 10:02:30
Postat av: dajana

sv: elias, jo det är det. :)

2011-02-18 @ 10:16:03
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P