Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JUST NU..

Just nu sitter jag med ägg i håret som är jättebra för håret, det stärker håret som fasen. :) Man ska ha i det i minst tre timmar och jag har haft det i en timme nu. Senare ska jag gå och duscha och sedan plugga historia, har förmodligen prov i morgon som jag verkligen inte kan. :( Usch usch usch, kollade på MTV nyss, älskar det programet, helt underbart! :D Senare idag kommer syrran & Joakim hit och nästa helg ska vi till Örebro och köpa en dator till mig. :D ÄNTLIGEN!

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: karin

Hejsan! Nu är dagens blogg avslutad och gå in och kolla om det var just du som vann!

Om du inte vann kan du alltid vara med nästa gång!

Kram

2011-02-20 @ 16:30:23
URL: http://lifeofkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P