Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KOCK!

Nu har jag lagat lite käk till mig, blev hungrig. Så jag gjorde Cevapi. :D Sen äter man det med lök, asgott! Cevapi är som köttbullar fast avlånga och mycket mycket godare, dom har en annorlunda smak, samka på det om ni inte redan gjort det. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: shululu guzzz sandro boy har :D

bona sarajevske cevapi su nabolje

2011-02-26 @ 00:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P