Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PLUGGAR.

Sitte roch pluggar nu och väntar på syrran och Joakim ska komma med hans laptop så jag kan göra klart några uppgifter och så vi kan spela bingo sen. :D Hahah, i morgon ska jag åka med pappa och byta min dator så hoppas på det bästa annars vill jag lämna tillbaka den helt och ha pengarna tillbaka. :) Detta är den datorn jag har ast dock uan cam. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: karolin

sv: haha men hon/han är ju mobbad så ;)

fast du är finast!

2011-02-27 @ 18:31:49
URL: http://karoliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P