Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SHU!

Som sagt jag har ingen dator hemma hos syrran och då blir det bara bloggande över skolan, så nu sitter jag i skolan och ska jobba med projektarbetet och väntar på att det blir lunch är hungrig som aset, käkade ingen frukost i morse. :( Igår var jag lite på stan med min kusin, shoppade lite små saker bara och senare på kvällen träffade jag en kompis, idag ska jag också träffa en till kompis och sedan bara slappa. Funderar på att kanske köpa en hårfärg och färga håret, men vet ej hur. Tips på något? :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P