Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TORSDAG.

Shit tänk att der redan är torsdag, i morgon fredan sedan lördag & söndag och så kommer måndag och då är det skola igen. :( Fan vad tråkigt, det är verkligen skönt som fan att ha lov nu och bara vila ut och ta det lungt. Men det här kommer gå fort hoppas jag, inte långt kvar till studenten. :) Sen blir det nog att ta mitt pick & pack och dra från västra götaland! :D Underbart, börja om på nytt. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emmie

vi börjar på tisdag ;)

2011-02-17 @ 17:40:24
Postat av: dajana

sv: vah gör ni?! :o why?

2011-02-17 @ 18:33:53
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P