Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DUSCHEN VÄNTAR.

Har vaknat för en liten stund sen och käkade precis frulle. :) Så alldeles strax ska jag gå och duscha, känner att mitt hår är äckligt. :) Dagens planer har jag ingen aning om, kanske bara slappa och ta det lungt. Imorgon börjar ju mina päron och syrran att jobba och då betyder det att jag är själv hemma. :D Soft! Så vi hörs sen. Puss!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P