Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GE MIG SOMMAR!

Usch vad jag längtar till sommaren, värmen och sena kvällar där man sitter med kompisar. Man är ute dygnet runt och har roligt, är på stranden och grillar och dricker med kompisar. Då jag är i Bosnien och träffar min kära släkt. Fan vad jag saknar allt det. Jag hatar vintern, jag hatar snön och kylan. :( Faan! Ge mig sommar nu nu nu!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P