Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODMORGON!

Vaknade för en stund sedan, käkade frukost och satte mig vid datorn direkt. :) Idag blir det en slappdag med plugg och min älskling. Jag saknar honom.. ;( Igår var det lite folk hos oss som firade mamma, och min underbara vän Sarahy var hos mig, vi kollade på film och hade det mysigt med lite gott och blandat. :D Filmen vi kollade på heter The Town, asgrym film, rekommenderar att ni kollar på den. :) Nu ska jag fixa mitt rum lite, hörs sen. Pusspuss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

hahah så e det typ med alla, datorn måste på när man e vaken xD

2011-01-23 @ 13:21:43
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P