Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





IGÅR KVÄLL.

Då sov jag nästan hela kvällen, somna kanske mellan sju och åtta och vakna flera gånger av att babe ringde, så vi snackade mycket i lur, sen somna jag sen vakna jag på natten och pratade med älskling. Så sjukt gullig, och snart ska vi träffas, underbart ! :) Idag ska jag bara slappa och plugga för har prov på måndag, inte kul. :( Även snart ska jag gå och duscha, så hörs sen. Puss puss. :)

Kommentera ♥ [7]




Kommentarer
Postat av: Karlsson

sv: Saknar dig med ju! haha ja visst är den fin, ja den är helt nytagen den bilden ;) <3

2011-01-15 @ 15:12:33
URL: http://alexlkarlsson.blogg.se/
Postat av: viktor

snygg sten jag har ;) varför har du tagit bilden på min sten? :s kan du inte hitta en egen?

2011-01-21 @ 16:08:36
Postat av: dajana

viktor? jag gillade din sten. :)

2011-01-21 @ 18:31:21
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: amanda

Jag har tagit bilden, kul att du gillar den. mindre kul att du tagit den utan att fråga!!!

2011-03-18 @ 18:38:22
Postat av: dajana

amanda, jag visste inte ens att du hade tagit bilden jag hitta den på internet.. bilder jag tycker är fina på internet brukar jag ta som alla andra.

2011-03-18 @ 19:20:45
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: amanda

Okej men hur som helst har jag tagit den...

Och den finns bara på min facebook och ingen annanstans på internet och jag har inte dig på facebook.

2011-03-18 @ 23:01:58
Postat av: dajana

ööhm, jag hitta den på internet sen vem som tagit bilden skiter jag i och du kan väl säga mer vem du är än ditt namn :)

2011-03-19 @ 15:05:49
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P