Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





INNELISTA.


» Magtröjor: många använder magtröjor just nu, & det är riktigt snyggt! :) Man kan använda det med linne under eller inte ha något alls. Jag själv har några stycken men använder såklart linne under, inte min grej att visa magen. Vad tycker ni om magtröjort?




Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: andrea nilsson

Jag tycker det är fult att visa magen, man ska ha linne under :p

2011-01-30 @ 11:26:21
URL: http://andreeanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P