Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JOBBIG DAG.

Jag har ätit frukost och nu har jag en jobbig dag att se fram emot, mycket mycket mycket pluggande. :( & måste även städa mitt rum, så gott jag kan, inte lätt med ena handen gipsad. Hahah, men vi får hoppas på det bästa, & i morgon blir det att ta sig till skolan för att göra prov sen ska jag gå runt på stan lite och se om jag hittar något fint, har feta pengar denna månad. :D Hörs sen, puss.
Bosnien. :love:

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Melissa

Är det vid erat hus i Bosnien ? :D

2011-01-09 @ 13:29:33
URL: http://melush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P