Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LIVET ÄR SOM POKER, MAN MÅSTE CHANSA NÅN GÅNG.

Usch vad jag blir lack på livet ibland, när man hör hela tiden hur det är bråk hemma. När man inte vet vad man ska göra och vänner sviker och finns inte där. Jag får alltid skit för allt, jag ställer alltid upp utan att få ett tack tillbaka. Jag har ingenting kvar. Vad ska man göra då? Allt jag behöver är någon som orkar lyssna och finnas där för mig, som kan hjälpa mig att må bättre, som inte sviker och som jag kan lita på. ;( Jag orkar bara inte just nu.

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: Pelin

Ååhh det blev inte jag :( Men kanske nästa gång :P

2011-01-03 @ 15:15:27
URL: http://peeliiins.blogg.se/
Postat av: Anna

allt bra idag?.)

2011-01-03 @ 19:00:12
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Hugo

Sånt som händer! Ha en bra dag :) /Hugge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P