Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MORN!


Nu har jag precis duschat, en morgon dusch är alltid skönast. Nu ska jag gå och fixa mig och sedan vidare till skolan. På onsdag ska jag på fackutbildning/klassresa i Örebro. Det kommer bli riktigt kul. :) Har man en rolig klass blir allt kul. Ska även träffa bebis då. :D Hörs sen, puss.
HP3 - Det går bra nu.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

hehe nice klass ju :D

2011-01-24 @ 16:31:02
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P