Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





AM I IN LOVE?

Är det nu jag ska vara lycklig?
Eller är allt bara på låtsas igen, hur ska jag veta att du är äkta?
Hur ska jag veta att det vi har är sant och inte bara en lek?
Man bygger ett förtroende på sanning, men även på lögner som sedan sårar en.
Tidigare har allt varit en lek så nu är jag lte off.
Visa mig att du är en äkta person och att det du säger är sanning.
För jag vågar inte bli sårad igen.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Nu är jag tillbaka efter min lilla resa,

Allt bra?



Missa inte tävlingen som avslutas den 29e denna månad - reglerna är enkla!



DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/june/vinn-en-fingerklicka-fran-runnsse.html#comment



KRAM

2011-07-24 @ 15:09:47
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P