Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





INNELISTA

» Sommaren, det är verkligen en höjdare! Speciellt när det är fint väder ute. :D Eller vad säger ni? Har jag rätt eller fel omm att sommaren står högs upp på listan?! :)
» Sen märker jag också att låten "fest hos Mange" är väldigt populär, hahah älskar den också faktiskt så jävla rolig. Hela den där grejen med fest hos mange är rolig..  (Jorden kommer inte gå under 2012, för det är fest hos mange 2015) HAHAHA jag dör av garv asså.. Den står också på innelistan. :D
» Pengar pengar pengar, det är verkligen en grej som står på innelistan, har slitit arslet av mig i snart två veckor så det ska bli underbart med lön denna månaden, ska shoppa som tusan & jag funderar stor på att köpa ny mobil. Tipas på någon bra? :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; förstår de ! :/

2011-07-06 @ 23:15:49
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P