Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAJANA'S MÅL.

Bilden säger nog det mesta, men ska sluta äta godis och börja äta nyttigt och träna.. Ska gå ner i vikt! :) Vill bli smal och fin, har sagt det många gånger nu men det är svårt och nu fan ska jag inte ge upp. Jag klarar detta, det vet jag. Har väldigt mycket kunskaper och vet hur man gör, det är bara motivationen och att komma igång som är svår. Men nu ska jag kämpa. :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P