Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GOD MORGON.

Nu har jag precis fixat mig och ska kila till skolan, har även packat mina kläder för ska vara hos Amanda hela helgen. Kommer bli awesome tycker jag, så får se hur mycket jag bloggar i helgen, inte så värst mycket om jag inte lägger in ett tidsinställt inlägg. Hörs senare babies. Puss Puss :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P