Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODMORGON

Vaknade nyss och tog en dusch, fast höll på att svimma vet inte varför.. Blev helt likblek, tänke shit hur ska jag göra är liksom helt själv hemma tänk om något händer.. Men det gick bra, nu ska jag torka mitt hår sedan platta det, coh sminka mig och även packa resten av sakerna och sedan drar jag till Skövde som sedan tar mig därifrån till Göteborg. Därför kommer jag inte ha dator utan gör tidsinställainlägg sen visar jag mina dagar i ord och även bilder. :) Puss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P