Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAG DELTAR I EN TÄVLING.

Jag är med och deltar i en tävling hos Ella om att få inbjudan till bloggsvar, inte för jag kommer vinna men man får väl chans och hoppas. Brukar ha otur i tävlingar, men nu fasen ska jag vara med och hoppas på att jag får inbjudan. Jag tycker det är en söt blogg. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg och delta i denna tävling.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: ellalilja

kul att du är med&tävlar!!

2011-03-10 @ 17:33:56
URL: http://eellaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P