Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JUST NU.

Just nu sitter jag i skolan och har näthandel, håller på och fixar en hemsida.. Fattar nada hur svårt som helst. :( Orkar inte med skolan, är sjukt trött på den just nu, längtar som fan till studenten så jag slippar detta.. Hörs mer senare. Ikväll blir det även fredags mys med flickorna. Peace !

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

åh, va fin blogg du har! ^^



Hej! Jag undrar om du är med och tävlar om en bloggsvarsinbjudan på min blogg? Måste veta vilka som är med, så jag inte lottar it en inbjudan till någon som inte är med och tävlar :)

2011-03-04 @ 13:21:22
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

Nu är vinnaren av en bloggsvarsinbjudan uppe på min blogg! :D Blev det inte du? Gör inget, det kommer två chanser till ^^

2011-03-04 @ 18:07:40
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P