Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





PACKAR.

Håller på att packa nu eftersom jag ska sova hos Julia imorgon, så jag kommer hem på onsdag. Ska även kolla om mina skor är klara så jag kan få använda dom snart. :) Snart ska jag plugga och sedan sova, blir inte mycket mer idag  var hos min faster en sväng. Hon är bästa fastern som finns. :) :love:

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P