Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKOLA.

Nu ska jag fixa i ordning mig och dra till skolan, är så jäkla skoltrött så det bara skriker om det. Inte roligt, men det är inte långt kvar tills vi slutar heller så hoppas på att det ska gå fort. Och har ju underbara människor som finns i skolan som gör mina dagar. Men nu kan jag faktiskt inte skriva så mycket mer, kommer heller inte på något så ska ta och platta håret nu, :) Vi hörs, peace !
Gammal bild. :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P