Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKOLAN.

Nu har jag fixat i ordning mig eftersom jag ska till skolan och hämta mina student grejer, mössan och det sen kommer jag hem igen. Är inte frisk så det är ingen idé att jag är i skolan, har förmodligen halsfluss. :( I morgon är det ju balkanfest och jag hoppas, jag verkligen hoppas att jag inte hostar som jag gör fast jag ska dit vilket fall som. :) Inget kan hindra mig från att dricka, hahah !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P