Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





STÄDAR.

Just nu håller jag på och städar mitt katastrofala rum, och går dagen var ganska lyckad för att jag hade två hjältar som räddade min kväll. Det var väldigt lite folk så det var inget drag, förra helgen var mycket bättre, och nu taggar vi nästa helg för då blir det krogen med mina flickor. :D Jag laddar upp en bild sen från gårdagen. Ska städa nu, puss puss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P