Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIPS.

» Tänkte ge er ett bra tips på en hårprodukt som gör håret mycket mjukt och lent. Den heter Björn Axén style och man köper den på apoteket, kostar runt 120 kr.. Man använder den till att locka håret eller platta, när man gör så det blir lockar blir det mycket bra, bara att ta en liten klick kanske lika stor som en ärta inte mycket, sen smörjer du in så du har i båda händerna och bara kramar i håret och du får bra lockar. :) och du kan även använda det när du plattar, då gör du samma sak och sedan borstar du i håret och torkar det med en hårfön, man ska ta i detta i blött hår. Sedan efter man fönat håret känner man redan då huir mjukt håret blir. Rekommenderar verkligen denna produkt ! :D Hur bra som helst, använder den väldigt ofta och är jättenöjd !

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack ås mk:) tyvärr har jag inga inbjudningar kvar:/

2011-03-03 @ 18:08:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Fröken M

tack för tipset :)

2011-03-03 @ 19:02:07
URL: http://frokenmela.se
Postat av: lovisa

sv: ja det tkr ja me:/

2011-03-03 @ 19:17:27
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P