Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





UNDERBAR DAG.

Hemma och tar det lungt efter en galen dag igår, först fotbollstuneringen sedan balkan fest, kan säga att det var riktigt kul. Dansade som fan och drack lite ! :D Nästa helg blir det balkanfest igen, då taggar vi som fan ! :D Hahah, vill inte visa några bilder på mig, för jag ser helt cp ut på allt så ni får en bild på min underbara pappa och en snäll liten Damir. :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P