Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VÄRLDENS VÄRSTA DRÖM.

Vaknade av att jag grät, jag drömde om att jag förlorade dig och det värsta av allt är att när jag drömmer att jag bryter kontakten med någon så händer det. & det är det som skrämmer mig, jag hoppas inte detta sker för du är verkligen en person jag behöver i mitt liv. Jag har precis mött dig och inser hur jävla mycket jag gillar dig och så får jag mardrömmar om dig, varför? Vad ska detta betyda? Jag hoppas du läser detta och inser att jag inte vill fölora dig men jag orkar inte kämpa jämt för oss och så händer det inget, vill du inte något? Då är det lika bra att du säger det till mig. :(

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P